Tuesday, May 10, 2011

Dcornz Royalle

Dcornz Royalle
Harga Pasaran Sabah Sarawak - RM55.00

-Dihasilkan dari estrak jagung terpilih dan digabungkan dengan estrak kurma, madu, gingko biloba, buah pala, minyak zaitun, minyak kelapa dara, garam bukit, larutan tinta za'faran,(30 juzuk, selawat shifa + bismillah 6) dan air zamzam yang merupakan evolusi cecair unggul untuk kebaikan kesihatan tubuh badan, tranformasi kecergasan serta kekuatan minda dan solusi bagi masalah jiwa serta kerohanian.
-Amat sesuai untuk semua golongan dan ianya sangat digalakkan kepada para pelajar dan mereka yang menghafal Al-Quran bagi membantu mencerdaskan minda juga kepada mereka yang memerlukan khasiat pemakanan yang tinggi seperti kanak-kanak, wanita hamil, ahli sukan dan sesiapa sahaja yang inginkan kesihatan yang optima. Ia juga disyorkan untuk rawatan penyembuhan dari pelbagai jenis penyakit jasmani dan dari gangguan sihir serta makluk halus..

Bahan-bahannya :-

Air Zamzam:
Merupakan Penghulu segala air dan di dalam sebuah hadist Nabi Muhammad saw yang diriwayatkan oleh Jabir, Ibnu Abbas, Ibnu Umar dan Muawiyah: " Air zamzam itu diminum mengikut apa yang diniatkan atau dikehendaki".

Za'faran:
Menguatkan ingatan dan menghilangkan keletihan.Bahan penenang bagi masalah kemurungan serta kerunsingan.

Madu:
Memperbaiki peredaran darah seterusnya membekalkan oksigen yang cukup kepada otak. Menserdaskan minda, mengubati penyakit lupa, menguatkan daya ingatan, menghilangkan balgham dan mencerahkan mata.

Bahan-bahan Lain
Estrak Jagung, Estrak Kurma, Estrak Gingko Biloba, Estrak Buah Pala, Minyak Zaitun, Minyak Kelapa Dara & Garam Bukit.




No comments:

Post a Comment