Wednesday, May 11, 2011

Dcornz 02


Dcornz 02-75ml
Harga Pasaran Sabah/Sarawak - RM 43.00



-Dihasilkan daripada estrak jagung terpilih yang diadunkan bersama estrak herba yang berkualiti dan diproduksikan di kilang yang betaraf IMP (Islamic Manufacturing Practic)
'Pengamalan Pengilangan Islam'.

- Merupakan Evolusi Pemangkin Tenaga Semulajadi tanpa bahan kimia bagi melancarkan pengaliran darah dan oksigen didalam tubuh otak bagi meransang tenaga segera dan daya ingatan serta tumpuan yang optimum.

Bahan-bahannya :-
Khasiat Jagung
-Kaya dengan protein, kalsium, fostorus, zat besi, beta-kerotina, serat tinggi, vitamin A, B1, B5, C and K yang baik untuk kesihatan. Jagung mampu menurunkan kadar kolestrol dan membantu menurunkan risiko kanser usus.Bagi pengidap diabetes, jagung mampu menurunkan kadar gula di dalam darah. Asid folad didalam jagung dapat mencegah kecacatan pada bayi ketika dilahirkan. Sangat disarankan kepada pesakit anemia. Karotenoid yang dikenali sebagai Zeaxantin di dalam jagung sangat baik untuk mata dan berfungsi sebagai anti katarak serta melindungi retina dari masalah 'kemerosotan Makular Berkaitan Umur' (Age Mascular Digeneration) yang berisiko menjadi buta.

Habbatus Sauda:
Meningkatkan daya tahan tubuh dan menangkis serangan penyakit. Mampu menghalang pembentukan sel-sel tumor dan sangat baik untuk menghalang penyakit kanser.

Bahan-bahan lain:-
Kurma, Kismis, & Madu, Minyak Kelapa Dara, Garam Bukit



No comments:

Post a Comment